PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek rodzinny !!

  • 1. Data: 2002-06-20 12:49:28
    Temat: Zasiłek rodzinny !!
    Od: "Mirkolak" <m...@i...pl>

    Czy ktos wie na jakich warunkach mozna otrzymac zasilek rodzinny?

    1. Czy maksymalny dochod 548 zl/osobe miesiecznie jest kwota netto czy
    brutto?
    2. Czy w przypadku firmy 6 osobowej wniosek o zasilem pracownik musi sobie
    zalatwic sam czy pracodawaca powinien go pracownikowi dostarczyc ( gdzie go
    nalezy zlozyc)?
    3. Czy potrzebne sa jeszcze jakies dokumenty (oprocz zaswiadczenia z urzedu
    skarbowego )?

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-06-22 17:05:38
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny !!
    Od: RySZARd <r...@i...pl>

    Dnia 20-06-2002 14:49, Użytkownik Mirkolak nakrobał::
    > Czy ktos wie na jakich warunkach mozna otrzymac zasilek rodzinny?
    >
    > 1. Czy maksymalny dochod 548 zl/osobe miesiecznie jest kwota netto czy
    > brutto?

    tego niestety na pewno nie wiem ale chyba brutto

    > 2. Czy w przypadku firmy 6 osobowej wniosek o zasilem pracownik musi sobie
    > zalatwic sam czy pracodawaca powinien go pracownikowi dostarczyc ( gdzie go
    > nalezy zlozyc)?
    w firmie zatrydniajacej od 5 osob placi pracodawca (ze srodkow ZUS)
    ale wniosek i zaświadczenia obojga malżonków o dochodzie ty musisz zlożyć

    > 3. Czy potrzebne sa jeszcze jakies dokumenty (oprocz zaswiadczenia z urzedu
    > skarbowego )?

    nie chyba ze masz inne dochody lub orzeczenia o zasilku opiekunczym itp

    pozdrawiam
    RySZARd