PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek na zagospodarowanie /szkolnictwo/ › Zasiłek na zagospodarowanie /szkolnictwo/
  • Data: 2003-03-17 19:51:57
    Temat: Zasiłek na zagospodarowanie /szkolnictwo/
    Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zgodnie z prawem osobie, która podejmuje swoją pierwszą pracę w życiu w
    szkole, przysługuje tzw. zasiłek na zagospodarowanie, jeśli złoży ona o
    niego wniosek w ciągu pierwszych dwóch lat pracy.
    Ja podjęłam swoją pierwszą pracę w szkole we wrześniu 2001 roku, i pracuję
    do tej pory w tej samej szkole, mam odpowiednie kwalifikacje.
    Problem jednak w tym, że szkoła nie wie, czy zasiłek mi przysługuje, bowiem
    w zeszłym roku miałam przerwę (pracowałam w tej szkole 10 wrzesień 2001-22
    kwietnia 2002 - pół etatu, zastępstwo, a pózniej na nowo od września 2002 do
    chwili obecnej na pełen etat).

    Czy szkoła ma prawo odmówić mi zasiłku? Zaznaczam że między okresami
    zatrudnienia w tej szkole nie pracowałam w innym zakładzie pracy.

    Z góry dziękuję za uwagi
    Pozdr
    Majka