PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek dla bezrobotnych- należy się czy nie? › Zasiłek dla bezrobotnych- należy się czy nie?
  • Data: 2004-04-30 08:09:28
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych- należy się czy nie?
    Od: "Sunvoy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzisiaj kończy mi się umowa o pracę na czas określony (próbne 3 miesiące).
    Przechodząc do tej pracy miałem przepracowane w poprzedniej firmie prawie
    1,5 roku. Skończyłem tam pracę 31 stycznia, a rozpocząłem w nowej 2 lutego.
    Czy po zmianie pracy, przepracowaniu 3 miesiący po przeprowadzce i skończniu
    umowy na czas określony - należy mi się zasiłek dla bezrobotnych? Dodam, że
    w obu firmach pracowałem na pełnym etacie.

    Pozdrawiam
    Sunvoy