PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o

  • 11. Data: 2003-12-12 22:40:18
    Temat: Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "sp6mlz" <s...@p...onet.pl> ihn
    news:brd8pd$7cq$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > dla mnie takowe ogloszenia ze wstydliwym pominięciem nazwy firmy
    > są _bezwartościowe_.

    Widzisz, ale nadal nie bierzesz pod uwagę dwóch możliwosci:

    1. Rozkręcam interes w niszowej branży i nie chciałbym, aby moja
    konkurencja się zorientowała zbyt wczesnie. Jak się nie zorientuja
    szybko, to mam szansę przejać część ich rynku, ale w przeciwnym
    wypadku mogę umoczyć sporo kasy.

    2. Rozkręcam nowy biznes i na razie kompletuję załogę. Oczywiście
    większość znam osobiście, ale mogę chcieć mieć kogoś nowego, kogo
    nie mam jeszcze w zespole. Nie mam jeszcze nazwy firmy, ale mogę
    już myśleć konkretnie o zatrudnieniu i coś proponować...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)