PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki pracownika kafejki internetowej ???

  • 1. Data: 2004-01-09 22:03:00
    Temat: Zarobki pracownika kafejki internetowej ???
    Od: "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl>

    tak jak w temacie chcialam sie dowiedziec ile zarabia sobie czlowieczek
    pracujacy w kawiarence internetowej taki co sie zna troszke na komputerach i
    zawsze pomoze jak ktos przyjdzie i nie wie jak sie co robi w neciku???
    zalezy mi na odpowiedzi jak najszybszej
    dzieki z gory
    pozdrawiam Cl

  • 2. Data: 2004-01-09 22:56:19
    Temat: Re: Zarobki pracownika kafejki internetowej ???
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    > czlowieczek pracujacy w kawiarence internetowej taki co sie zna
    > troszke na komputerach i zawsze pomoze jak ktos przyjdzie i nie wie

    max 1500 netto
    ale zalezy w jakim miescie

  • 3. Data: 2004-01-10 04:46:11
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Użytkownik "nornik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > max 1500 netto
    > ale zalezy w jakim miescie

    Ja bym tam nie liczyl nawet na 1000
    Chyba ze kolega wspominal o miescie Warszawa :)

  • 4. Data: 2004-01-10 17:04:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Klaudyna Sułek <c...@p...neostrada.pl) zapodał (-a):

> [...]
    > komputerach i zawsze pomoze jak ktos przyjdzie i nie wie jak sie co robi
    > w neciku??? zalezy mi na odpowiedzi jak najszybszej

    We Wrocławiu - na rękę można wyciągnąć 1000zl (ale brać nocki,
    późne wieczory, dodatkowa kasa ze sprzedaży karnetów itd.).
    Tak przynajmniej jest w kilku kafejkach.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-01-10 17:42:40
    Od: "Izabela" <i...@i...pl>

    Użytkownik "Klaudyna Sułek" <c...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:btn757$jqs$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > pracujacy w kawiarence internetowej taki co sie zna troszke na komputerach
    > zawsze pomoze jak ktos przyjdzie i nie wie jak sie co robi w neciku???

    Stawka w Krakowie jest około 4 zł za godzinę.
    Izabela

  • 6. Data: 2004-01-12 02:48:31
    Temat: Odp: Zarobki pracownika kafejki internetowej ???
    Od: <c...@w...pl>

    800 złoty na miesiąc ja przynajmiej płace moim pracowniką 800 złoty i premia
    zależy od wszystkiego premia wynosi od 100 do 300 raz na trzy miesiące !!!