PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarób na swojej pracy dyplomowej !!! › Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
  • Data: 2003-09-25 12:32:57
    Temat: Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
    Od: "Dominik" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli chcesz zarobić na swojej pracy dyplomowej, licencjackiej,
    magisterskiej, lub innej to "wynajmij" mi ją a ja zapłacę Ci 30% z pieniędzy
    jakie na niej zarobię.

    Jeśli masz znajomych, którzy pisali prace dyplomowe, licencjackie,
    magisterskie lub inne, namów ich, żeby mi ją "wynajęli" a ja zapłacę im 30%
    a Tobie 10% z pieniędzy jakie na niej zarobię.

    Jeśli chcesz sobie poczytać na ten temat to zapraszam na www.e-dyplom.com

    Jeśli nie chcesz czytać a jesteś zainteresowany to napisz do mnie na
    domin(małpa)zyx.pl

    Dominik