PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarób na swojej pracy dyplomowej !!! › Re: Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
  • Data: 2003-09-26 13:21:16
    Temat: Re: Zarób na swojej pracy dyplomowej !!!
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "card []" <c...@t...fr.pl> napisał w wiadomości
    news:bl13i6$1po$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > In Janiol <j...@z...polsl.gliwice.pl> typed:

    > fakt, moze sie zle wyrazilem, praca nalezy do uczelni a prawa autorskie do
    > autora, z tym, ze czesto wspolautorem jest promotor, a czasami uczelnia
    >
    > co nie zmienia faktu, ze pracy sprzedac nie mozna

    Samo sprzedawanie pracy nie musi być moralnie, etycznie i prawnie złe. Praca
    dyplomowa moze być dziełem użytkowym i grzech byłoby schować ją w archiwum.
    Złe jest to, ze jakieś jełopy za pare złotych kupują sobie wyższe
    wykształcenie (skoro po 5 latach nauki nie potrafią sami, czesto dość
    prostej rzeczy jaką jest praca dyplomowa, napisać). Ten co pośredniczy w tym
    wszystkim, no cóż...jak nie on to będzie inny.