PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarób na swoje wydatki 1005 pewności

  • 1. Data: 2002-06-02 13:18:36
    Temat: Zarób na swoje wydatki 1005 pewności
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zarób na swoje wydatki - 100 % wiarygodnosci

    Rewelacyjna forma zarobku w Internecie. Firma INETCASH placi za uzywanie ich
    programu do reklam ( banerów ). Zarobki sa w Euro wysylane w czekach.
    Ja tak zarobilem juz 87 Euro w ciagu miesiaca.
    Mając około 90 osób poleconych
    http://www.intercash.de
    Wiecej szczególów zamiescilem na http://eazymoney.w.interia.pl
    Rejestracja jest co prawda po niemiecku ale na tej stronie jest wyjasniony
    formularz rejestracyjny gdybys mial jakies problemy to zawsze mozesz sie do
    mnie zwrócic. Zareczam ze warto sie zarejestrowac. Naprewde sie oplaca wiedzac
    ze 1Euro = 3,5 zlotego.
    Gotowy link do zapisu
    http://www.inetcash.de/signup.cgi?ref=168528

    Jesli nie skorzystasz z mojej oferty to przeslij ta wiadomosc do innych, by i
    oni mogli sie z nia zapoznac. Dlaczego tylko Niemcy moga latwo zarabiac.

    W razie gdybys mial problemy z zapisaniem sie lub chcialbys zsiegnac wiecej
    informacji to daj znac

    Pieniądze są zliczane na koniec miesiąca nie przejmuj się że nie masz
    chwilowo nic na koncie

    Prace ta moga wykonywac nawet osoby niepelnoletnie

  • 2. Data: 2002-06-02 13:35:49
    Temat: Re: Zarób na swoje wydatki 1005 pewności
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    > Ja tak zarobilem juz 87 Euro w ciagu miesiaca.

    Kurcze, znowu zarobiles 87 Euro??? Juz kiedys sie chwaliles, ze zarobiles 87
    Euro... To to sa te same Euro, i od czasu osatniego spamu nic nie zarobiles,
    czy ten serwis ma taka wlasciwosc, ze kazdy tam zarabia 87 Euro?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 3. Data: 2002-06-02 15:27:38
    Od: "Robaczek" <T...@c...pl>

    :PPPPPPPP

  • 4. Data: 2002-06-02 16:44:01
    Od: "Trepidation" <m...@i...pl>

    Wiem natomiast, że niektóre serwisy mają taką właściwość, że jak zbyt
    namolnie namawiasz ludzi do tego żeby się przyłączyli to firma może usunąć
    cię z listy uczestników.
    Trepidation
    Użytkownik ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl> napisał w
    wiadomości news:add7j9$ifl$1@news.tpi.pl...