PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto byl w Norewgii????

  • 1. Data: 2002-06-02 11:03:54
    Temat: Kto byl w Norewgii????
    Od: "zigi007" <z...@p...fm>

    Kto był w Norwegii w wakacje i pracował, niech sie odezwie.
    dzieki

  • 2. Data: 2002-06-02 12:46:59
    Temat: Odp: Kto byl w Norewgii????
    Od: "madziar" <m...@N...onet.pl>

    Użytkownik zigi007 <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adcu3r$kud$...@n...tpi.pl...
    > Kto był w Norwegii w wakacje i pracował, niech sie odezwie.
    > dzieki

    Ja sie odzywam :-)

    pozdrawiam
    madziar

  • 3. Data: 2002-06-02 17:32:00
    Temat: Re: Kto byl w Norewgii????
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Na runie itd ? Da sie cos z tego wyciagnac ? Powiedzmy pracujac 6-8h
    dziennie ? Czy duzo sie trzeba najezdzic aby znalezc jakies sensowne miejsce
    do roboty ?

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

  • 4. Data: 2002-06-03 08:54:26
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    Odezwalas sie, wiec bylas. Opowiedz jak tam wyglda (z praca oczywiscie).

  • 5. Data: 2002-06-03 09:51:05
    Od: Marek Klis <m...@N...onet.pl>

    MichelDiabolo wrote:

    > Odezwalas sie, wiec bylas. Opowiedz jak tam wyglda (z praca oczywiscie).

    Nie odezwalam sie tylko ODEZWALEM (bo o to prosil autor posta):-)

    Raczej watpie zeby moje informacje sie na cos komus przydaly bo bylem w
    Norwegii 2 razy i to w dosc luxusowej sytuacji (mialem mieszkanie i
    wyzywienia za darmo a to akurat w Norwegii troche kosztuje) poniewaz
    pojechalem tam na wakacje do znajomych. Pierwotnie w planie nie mialem
    pracowac ale jak juz praca sama do mnie przyszla to zal bylo nie
    skorzystac.
    Pracowalem na budowie - malowanie elewacji, prace wykonczeniowe w
    mieszkaniach...
    Zarabic mozna niezle. Nie wiem jak to w przypadku runa lesnego wyglada.
    Ale jesli chodzi o prace na budowie to jak sie pokrecicie w Oslo w
    okolicach Boksztadu to jest tam troche Polakow ktorzy zajmuja sie tym ze
    szukaja prace i daja Ci ja (oczywiscie biorac spory procent dla siebie).
    Oprocz tego na parkingu obok tego kampingu jest cos takiego jak
    "stojka". Od rana stoi tam troche Polakow i czasami podjedzie tam jakis
    Norweg szukajacy kogos do pracy. Przy odrobinie szczescia moze sie cos
    trafic. A jak sie juz zalpiesz i dobrze pokarzesz u jednego pracodawcy
    to sa duze szanse ze on sam zalatwi ci nastepna prace.

    pozdrawiam
    madziar

  • 6. Data: 2002-06-04 11:09:20
    Temat: Re: Kto byl w Norwegii????
    Od: "666" <p...@p...com>

    Polecam Norwegie, jako student zarobilem tam na dwa samochody i mieszkanie, ale to
    jeszcze na przelomie lat 1980/90.
    Dzek

  • 7. Data: 2002-06-04 17:10:28
    Od: "MichelDiabolo" <b...@g...pl>

    A do ktorej czesci Norewgii najlepiej jechac? Gdzie najlatwiej sie gdzies do
    roboty wkrecic?