PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak skutecznie obijac sie w pracy <ROTFL> :)

  • 1. Data: 2005-11-18 22:03:26
    Temat: Jak skutecznie obijac sie w pracy <ROTFL> :)
    Od: "Dakti" <p...@w...pl>

    skan z dzisiejszego "METRA"... wiekszy niz skaner wiec posklejany, ale mimo
    wszystko warto zobaczyc :)

    http://student.wspa.pl/~dakti/dakti/praca/JakSkutecz
    nieObijacSieWPracy.jpg

    pozdr,
    Dakti

  • 2. Data: 2005-11-18 22:28:28
    Temat: Re: Jak skutecznie obijac sie w pracy <ROTFL> :)
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 18 lis 2005 w liście [news:dllj37$pgg$1@83.238.200.2] Dakti
    [p...@w...pl] napisał(a):

    > skan z dzisiejszego "METRA"... wiekszy niz skaner wiec posklejany,
> [...]

    Nie uwierzyłbym że ludzie potrafią takie rzeczy robić, gdyby nie to, że
    widuję to na codzień. Rozwożę przesyłki jako kurier, część do firm
    prywatnych, część do państwowych. I to co widzę w tych drugich
    przyprawia mnie o ciarki na plecach. Jak można cały dzień (przyjeżdżam
    o różnych porach) stawiać pasjansa, albo oglądać "szybkie fury" na
    allegro? Przecież "praca" takich ludzi jest nikomu niepotrzebna. Pół
    biedy jeżeli dzieje się to w prywatnej firmie - jak ktoś nie umie
    dopilnować prawcownika, jego strata. Ale jeżeli tak jest w większości
    urzędów (a pewnie jest) i innych państwowych molochach, to ja dziękuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-11-18 23:06:10
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    bez skanowania :)
    http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,3020426.html

  • 4. Data: 2005-11-19 16:51:35
    Od: Mo <l...@w...pl>

    Ktoś (Jarod, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > bez skanowania :)
    > http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,3020426.html

    Za szybko by znalazł, postanowił się pobawić skanerem! ;)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)