PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapraszam do umiesczenia CV › Re: Zapraszam do umiesczenia CV
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zapraszam do umiesczenia CV
    Date: Thu, 3 Feb 2005 11:13:03 +0100

    Dnia 03.02.2005 !F <a...@w...pl> napisał/a:
    > Jesli nie ty to ktos inny to zrobil... Podaj swojego maila na 1...@1...pl i
    > zostanie on wykasowany.

    Uhu...
    Po pierwsze, jeśli się umieszcza maila w bazie i wysyła na niego jakieś
    śmieci, to należy _zawsze_ takiego maila zweryfikować. Na przykład po
    podaniu maila na stronie wysyłamy kontrolnego maila z linkiem do
    kliknięcia. Jak nie będzie kliku w ciągu np 24h, to usuwamy z bazy.
    Właśnie po to, żeby uniknąć takich sytuacji, że ktoś cośtam podał...
    Odpowiedzialność za niedorobiony system spoczywa na Was.
    Po wtóre, po co ktoś miałby podawać mój adres?
    Po trzecie, to jest to słabe tłumaczenie. Wygaje mi się, że po prostu
    kupiliście sobie baze adresów (albo sami ją zrobiliście na podstawie
    usenetu). I teraz starasz się wykręcić.
    Po czwarte, nie będę nic Ci wysyłał. Bo jeszcze potraktujesz to jako
    zgode na wysyłanie mi spamu.
    Może po prostu usuń _wszystkie_ adresy, co do których nie masz pewności,
    że właściciele się na to zgadzają? I jak chcesz wysyłać info, to zacznij
    zbierać od nowa, sensownie? Albo jak chcesz rozpowszechniać info o
    nowych, miłych rzeczach na stronie, to pójdź w stronę feedu RSS?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.