PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaokrąglanie urlopu

  • 1. Data: 2010-01-07 12:38:11
    Temat: Zaokrąglanie urlopu
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Proszę o pomoc w wyliczeniu ile mi zostało jeszcze urlopu z zeszłego roku.

    Nie jest to moja pierwsza praca, więc przysługuje mi 26 dni urlopu roczne.
    W zeszłym roku zmieniłem pracę. Od 1 kwietnia 2009 pracuję w nowej
    firmie. W poprzedniej firmie nie wykorzystałem żadnego dnia urlopu za
    2009, więc wypłacono mi ekwiwalent: 26dni/12m-cy * 3m-ce = 6,5dnia, ale
    wypłacono mi ekwiwalent za 7 dni.

    W obecnej firmie wykorzystałem 13 dni urlopu, więc zostało mi 6,5 dnia.
    I teraz pytanie czy to powinno się zaokrąglić w górę (miałbym 7 dni) czy
    też w związku z tym że miałem wypłacony ekwiwalent za 7 dni to
    zaokrąglić to w dół (miałbym 6 dni).

    Z tego co wyczytałem to urlop zaokrągla się w górę zawsze, ale w tym
    przypadku nie jestem pewien, więc proszę o pomoc.

    --
    pozdrawiam
    desertman

  • 2. Data: 2010-01-07 12:47:59
    Temat: Re: Zaokrąglanie urlopu
    Od: Yvet <y...@o...pl>

    desertman said the following on 2010-01-07 13:38:
> [...]
    >
    > Z tego co wyczytałem to urlop zaokrągla się w górę zawsze, ale w tym
    > przypadku nie jestem pewien, więc proszę o pomoc.

    Przysługuje Ci 26 dni w roku, w poprzedniej pracy zapłacili ci za 7 ,
    więc w nowej zostało Ci do wykorzystania 26-7= 19, i tyle dni masz do
    wykożystania.

    Wydaje mi się że w świadectwie pracy jest napisane ile dni urlopu
    zostało wykorzystane.

    Może ktoś z kolegów to potwierdzi.

    _________________
    //*===MarcinT===*\\

  • 3. Data: 2010-01-07 12:48:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    desertman pisze:
> [...]
    >
    > Z tego co wyczytałem to urlop zaokrągla się w górę zawsze, ale w tym
    > przypadku nie jestem pewien, więc proszę o pomoc.

    Nie zawsze, - na koniec zaokrągla się tak, aby sumarycznie wyszła
    właściwa ilość dni urlopu - w Twoim przypadku 26.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2010-01-07 13:25:43
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie zawsze, - na koniec zaokrągla się tak, aby sumarycznie wyszła
    > właściwa ilość dni urlopu - w Twoim przypadku 26.

    Ok, dzięki wszystkim za odpowiedzi.
    Tak właśnie myślałem, że zostało mi 6 dni, ale miałem cichą nadzieję na 7 :)

  • 5. Data: 2010-01-08 09:43:17
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 07 Jan 2010 13:47:59 +0100, Yvet napisał(a):

    > Wydaje mi się że w świadectwie pracy jest napisane ile dni urlopu
    > zostało wykorzystane.
    >
    > Może ktoś z kolegów to potwierdzi.

    Niestety, nikt z kolegów, ani koleżanek nie potwierdzi tego, ponieważ nie
    widzieliśmy tego ŚP. ;PPPP

    Co do zaokrąglania, to nie chrzancie że musi być "26 dni" :))
    Weźmy dla tego przykłady nie pełnoetatowca który nie pracuje w każdy dzień
    :)
    heheh - takiemu wyjdzie nawet i 28 dni urlopu w orku. Archiwum się kłania -
    zwłaszcza posty jureq :)