PracaGrupypl.praca.dyskusjeZagranica - jak znaleźć i nie dać się oszukać? › Zagranica - jak znaleźć i nie dać się oszukać?
    From: "Jacent" <j...@w...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zagranica - jak znaleźć i nie dać się oszukać?
    Date: Tue, 21 Mar 2006 12:20:09 +0100

    Witam
    Pracuję w jednym zakładzie od dwunastu lat. Od parunastu miesięcy zbiera mi
    sie na wymioty na samą myśl o wyjściu do pracy. Mam kilku znajomych w
    Londynie, ale z tego co wiem Londyn jest dosyć kiepskim miastem "na dorobek"
    Wysokie koszty utrzymania, przy stosunkowo niskich zarobkach.
    Mnie bardziej posowałby jakis kraj skandynawski Norwegia, Szwecja... mogłaby
    być również Irlandia, Islandia. Jestem już tak zdesperowany, że szukam
    wszedzie nawet tutaj
    Co do moich kwalifikacji, to jestem typowym Polakiem, czyli złota rączka.
    Potrafię zrobić większość prac murarskich, hudraulikę, elektrykę...
    Jeśli ktoś przeczyta ten post, a jemu udało się wyrwać z tego polskiego
    piekiełka, może podpowie od czego zacząć. I w ogóle wszelkie wskazówki mile
    widziane

    --

    Pozdrawiam.
    Jacent