PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabezpieczenie pensji › Zabezpieczenie pensji
    From: haste <h...@n...irc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zabezpieczenie pensji
    Date: Tue, 13 Jun 2006 13:15:23 +0200

    W zwiazku z zainstaniala sytuacja mam pytanie:
    nowy pracodawca zaproponowal mi pewne warunki placowe - podstawa
    (najnizsza krajowa) + premia (lub jakolowiek inna forma wyplaty -
    delegacje ipt) w sumie wychodzi tego 1700netto.

    Czy isnitje jaka kolwiek mozliwosc zbezpieczenia sie przed ew. brakiem
    calej wyplaty (poza podstawa ok 650 netto, ktora jest oczywiscie na
    pismie), oczywiscie kwota 1,7k jest kwota podstawowa, ktora ma zarabiac
    pracownik, jednak w zwiazku z polityka firmy - ktora poniekad popieram,
    podstawa na pismie jest najnizsza krajowa.
    Co mozna zrobic zeby ew. niedopuscic do sytuacji wyplaty pensji w
    wysokosci 650netto zamiast 1,7k.