PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa malo czy nie ? › Za malo czy nie ?
    From: "Daniel" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Za malo czy nie ?
    Date: Wed, 25 Jun 2003 16:09:13 +0200

    Witam wszystkich !

    Otoz mam taki klopot - Pewna firma oferuje mi stala prace na pelen etat na stanowisku
    programisty, problem w tym ze niezbyt satysfakcjonuje mnie oferowane przez nia
    wynagrodzenie -

    1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje internetowe (jak Allegro)
    200 PLN, minimalna stawka, w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie zadnego
    zlecenia.

    Nie wiem czy mam racje, ale wydaje mi sie ze za napisanie tak duzego skryptu do
    obslugi aukcji to zbyt mala kwota.....jedynym plusem ktory przemawia na korzysc tej
    umowy jest fakt iz firma oferuje mi staz, co moze sie napewno przydac w
    przyszlosci...........dlatego prosilbym wszystkich tych ktorzy pracuja w tej branzy,
    aby pomogli mi znalesc sie w tej trudnej sytuacji i ustalic czy jest to dobre
    wynagrodzenie czy nie.Firmie mam dac odpowiedz dzisiaj wieczorem.