PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za dużo informatyków?

  • 61. Data: 2002-06-04 15:11:39
    Temat: Re: Za dużo informatyków?
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

    > Moga byc niespodzianki..:)
    >
    > Np. prasa przebakuje cos od paru lat, o intensywnych pracach nad
    komputerami
    > biologicznymi, opartymi na technologiach biologicznych wlasnie...
    >

    > Naturalnie jest to gdybanie, ale taka "krzyzowka szkoleniowa" raptem
    moze
    > znalesc sie na topie...(dopoki nie doszkola sie inni ) Nie jest to
    z mojej
    > strony jakas pelna wiary i nadziei prognoza, ale..taka mieszanka
    (kompetentna
    > naturalnie), moz emiec racje bytu...czego zycze

    Nooo ... ja i on też o tym myślimy.

    Jesli chodzi o liceum - ma juz wybrane, jeśli chodzi o studia - myśli
    na razie o studiach międzywydziałowych o profilu ścisłym. Ale
    zobaczymy jak to będzie. Ma jeszcze 3 lata czasu. A moze jest na tej
    grupie ktoś kto ukończył takie studia i mógłby na ten temat coś
    napisać ?
    Z tego co wiem to takie studia są na UW na UJ i chyba na UŚ.
    Z racji miejsca zamieszkania najblizej miałby na UŚ, ale tu poziom tu
    jest chyba najniższy.

    Pozdrowienia.

    Basia (mama o dużych ambicjach ;-)) )