PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS problem - pilne pomocy › ZUS problem - pilne pomocy
    From: u...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ZUS problem - pilne pomocy
    Date: 6 Jan 2007 03:11:11 -0800

    Witam,

    Mam problem z ZUS'em. Wiem że wszystkie odpowiedzi na mje pytania
    możan łatwo znaleźdź na stornie ZUS'u ale niestety mogę się
    połączyć tylko z googlami i czasam z onetem.
    Potrzebuję wysokość składki emerytalnej i rentowej. Do tej pory
    wyglądało to mniej więcej tak:
    - składka emerytalna - 19,52%
    - skałdka rentowa - 13%
    Mniej więcej, ponieważ obliczyłem to "od tyłu", więc może być
    jakieś przekłamanie wynikające z zaokrągleń. Pewnie w tym roku
    się to nie zmieniło, czy ktoś mógłby to potwierdzić (wysokośc
    składki).
    Nie wiem czy to ważne, ale ubezpieczenie jest dobrowolne (kod 1610).
    Sprawa jest o tyle pilna, że muszę wpłącić pieniądze do 10
    stycznia

    I w związku z tym następne pytanie.Czy do 10 płacę skadkę za
    poprzedni miesiąc, czy za aktulany. Do tej pory wydawało mi się że
    za aktualny, ale nowy rok trochę namieszał mi w głowie ;-)

    I ostatnie, czy konto na które wpłaca się składki jest jedno dla
    wszystkich, jadno dla oddziału, czy każdy płatnika ma swoje konto i
    swój numer?

    To chyba tyle, jeżeli ktoś zna odpowiedź na te pytania, to bardzo
    proszę. To naprawdę jest pilne.

    Usjwo

    PS. Dzięki Bogu google działają