PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS a student

  • 1. Data: 2002-09-23 20:19:40
    Temat: ZUS a student
    Od: "Robert" <a...@p...com>

    Jako student studiow dziennych, przy umowie-zleceniu jestem zwolniony ze
    skladek ZUS.

    Czy jezeli zalozylbym wlasna dzialalnosc gosp. czy tez bylbym zwolniony z
    placenia ZUS'u?

  • 2. Data: 2002-09-23 21:18:54
    Temat: Re: ZUS a student
    Od: <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > skladek ZUS.
    >
    > Czy jezeli zalozylbym wlasna dzialalnosc gosp. czy tez bylbym zwolniony z

    Pytalam o to ostatnio u samego zrodla, czyli w ZUSie. Urzedniczka
    powiedzila, ze nie. Absurd polega na tym, ze jako absolwentowi bede Ci
    przyslugiwac jakies zwolnienia, jako studnetowi nie. Logiczne, prawda? :))

  • 3. Data: 2002-09-24 06:33:58
    Od: "Robert" <a...@p...com>

    > przyslugiwac jakies zwolnienia, jako studnetowi nie. Logiczne, prawda? :))

    Jak wszystko w tym kraju pod okupacją $LD

  • 4. Data: 2002-09-25 06:21:07
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    zwolnienia ???
    glupota jakas - chcesz zwolnien to i tak zaplacisz z urzednika ktory je
    bedzie kontrolowal i to znacznie wiecej niz zyskasz

    bezsensu

    maciek