PracaGrupypl.praca.dyskusjeZONK w CV - jak sie zachowac › ZONK w CV - jak sie zachowac
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ZONK w CV - jak sie zachowac
    Date: Mon, 17 Oct 2005 22:39:36 +0200

    Witam.

    Niedawno wyslalem do pewnej renomowanej firmy XXX moja aplikacje.
    w CV normalnie (wiem, ze to sprawa dyskusyjna, ale skoro sobie cyk...
    znaczy pracodawcy zycza) umieszczona mam klauzule, ze wyrazam zgode na
    prztetwarzanie itede. Ta konkretna firma XXX zazyczyla sobie klauzuli,
    ze przetwarzanie przez XXX - ok, zrobilem jak chcieli.
    Dzisiaj, wysylajac do YYY, zostawilem na dole adnotacje, ze wyrazam
    zgodze na przetwarzanie przez XXX dla potrzeb rekrutacji. Wiem, ze
    karygodne niedopatrzenie, ale stalo sie.
    Co zrobic? Widze 3 warianty:

    1) nic nie robic, liczyc na to, ze nie zauwaza
    2) wyslac drugiego maila z zamienionym zalacznikiem, liczyc na to, ze
    wydrukuja nowszego
    3) wyslac maila przyznajacego sie do bledu, ale z uwaga, ze jak widac,
    startuje do samych debesciakow (ew. z poprawiona wersja i zagadka:
    znajdz 3 roznice ;)

    Co radzicie?

    WL

    PS. IMVHO powinienem wybrac 3, ludzka rzecz sie mylic, a przyznac sie do
    bledu to mimo wszystko jakis plus na tle tego minusa ;)