PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ale JAKĄ ??!!

  • 11. Data: 2002-04-28 19:36:17
    Temat: Re: ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ale JAKĄ ??!!
    Od: "Bogumil" <B...@s...pl>

    Użytkownik "obywatel" <o...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aa79j1$k3d$1@news.gazeta.pl...
    > Zajrzyj tu: http://www.dobrerady.republika.pl
    Spoko

    w odpowiedzi

    NIKT NIE MA KASY i chcesz abym to kupil??? skoro zajmuje to dyskieteke i
    jestes w jej posiadaniu to podrzuc mailem do przejrzenia :-)
    Wiesz to tez jest biznes - rozumiem ale ile trzeba poswiecic na kopiowanie?
    (nie znam tresci (nawet fragmentu) wiec nie bardzo takim ludziom - wiesz 'za
    zaliczeniem pocztowym' itp.itd)

    Caly czas rozmyslam na dobrym(bez kasy na poczatek) interesem myslalem o
    wycieczkach krajoznawczych dla tych z zachodu (roweryk,wycieczka,danmcing
    retro, piwko,masaz itd)

    Zycze wszystkim powodzenia

    B...@i...pl

  • 12. Data: 2002-04-29 22:26:31
    Od: <s...@p...onet.pl>

    ciach..
    > PS. Czynnikiem decydujacym jest ile mozesz zainwestować i jak długi okres
    > czasu możesz prowadzić działalność z stratą.

    no właśnie zadaje sobie pytanie ile można ciągnąć ze stratą, złożyłem nową DG
    (b. modną ostatnio- @caffe) i ciągnę już tak 5miesiąc. Może czas się poddać. Co
    Wy na to???

    Pozdrawiam
    Damian