PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i LM po angielsku

  • 1. Data: 2002-04-23 09:51:28
    Temat: CV i LM po angielsku
    Od: "batched" <b...@p...pl>

    Szukam namiarow, gdzie moge znalezc, albo prosze zyczliwych o priv, z CV i
    Listem Motywacyjnym w jezyku angielskim

    --

    BlueS.batched
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

  • 2. Data: 2002-04-24 06:47:08
    Temat: Re: CV i LM po angielsku
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Szukam namiarow, gdzie moge znalezc, albo prosze zyczliwych o priv, z CV i
    > Listem Motywacyjnym w jezyku angielskim

    nie za bardzo rozumiem, sadzisz, ze ktos ukradl Twoje aplikacje,
    przetlumaczyl na angielski, a potem opublikowal w internecie i chcesz to
    znalezc?
    Mało to mi sie wydaje prawdopodobne...

    Wojtek