PracaGrupypl.praca.dyskusje › YES - praca w stanach

  • 1. Data: 2002-03-01 10:14:02
    Temat: YES - praca w stanach
    Od: "AmatorZielonychJablek" <s...@y...com>

    Witam:o)

    Kolezanka chce wyjechac do USA do pracy (na 3 m-ce). Prace organizuje
    firma YES - young explorers society, a jest ona przeznaczona dla studentow.
    Czy ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z ta firma i ma jakies
    doswiadczenia , albo slyszal o kims kto korzystal z jej uslug?
    Pytam, poniewaz umowa jest "troche" pokrecona wiec firma moze ja
    naciagnac. Kolezanka twierdzi , ze w zeszlym roku jej znajome wyjechaly z
    tej firmy i wszystko bylo ok, ja mam jednak obawy, prosze o informacje.

    TIA pzdr Amator:o)