PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dotyczace pracownikow z paszportami UE

  • 1. Data: 2002-03-01 08:48:47
    Temat: Pytanie dotyczace pracownikow z paszportami UE
    Od: Urszula Manczuk <u...@t...pl>

    Witam wszystkich,
    Mam nastepujacy problem. Firma mego kolegi z Belgii chcialaby nawiazac
    wspolprace z Polska firma budowlana , ktora moglaby dla nich znalezc
    pracownikow polskich posiadajacych paszporty krajow Unii. Chodziloby
    tutaj o wypozyczanie pracownikow, na jakies okreslone czasowo kontrakty.
    Slyszalam o podobnych sprawach w zwiazku z informatykami.
    Chodzi mi o to jak to jest regulowane przez polskie prawo. Jakie
    dokumenty musza posiadac tacy pracownicy ( oprocz paszportu ktoregos
    kraju UE - to juz wymaganie Belgow). Jakie musi miec uprawnienia taka
    firma. Czy moze to byc jakakolwiek firma budowlana, ktora wyszuka takich
    pracownikow czy tez musi spelniac jakies tam wymagania. Chodzi mi tylko
    o polska strone prawna ( belgijska znam). Zaznacze tez ze chodzi raczej
    o pracownikow typu murarze, spawacze itp.
    A moze ktos z was wiedzialby w jaki sposob znalezc taka firme, albo
    szlyszal o kims kto ma juz doswiadczenie w takiej dziedzinie - chodzi o
    to zeby byla wiarygodna dla tamtego partnera.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelka pomoc

    Ula Manczuk