PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy szef może wstrzymać wypłatę

  • 1. Data: 2002-03-01 09:50:56
    Temat: czy szef może wstrzymać wypłatę
    Od: "Grzegorz Feret" <g...@r...com.pl>

    jestem pracownikiem działu handlowego jeden z szefów[ niech mu ziemia lekką
    będzie ] miesiąc temu dal nam za zadanie sprzedać trudno zbywalny towar
    "bardzo" niestety nie udało nam się go sprzedać. teraz chęć sam to zrobić i
    na 14 dni wstrzymać wypłatę jak sprzeda to po wypłacie jak nie to wypłata
    wraca .

    poradźcie jakich argumentów użyć

    g.f.

  • 2. Data: 2002-03-01 10:53:44
    Temat: Re: czy szef może wstrzymać wypłatę
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Grzegorz Feret <g...@r...com.pl> wrote:
> [...]
    > na 14 dni wstrzymać wypłatę jak sprzeda to po wypłacie jak nie to wypłata

    Twoja pensja (czesc stala oraz premie REGULAMINOWE) naleza Ci sie w terminie
    i w sposob opisany w KP i regulaminie wynagrodzen.
    (w reg.wyn. powinien byc temrin wyplacania poszczegolnych skladnikow)
    Na pewno tych skladnikow placy szef nie ma prawa "wstrzymywac" a juz na pewno
    nie moze zaistneic sytuacja "to po wyplacie".
    Praca na etacie (oraz zleceniu) polega na PRACOWANIU / ROBIENIU
    a nie WYPRACOWYWANIU efektow / ZROBIENIU. Pieniadze naleza
    sie za fakt pracownaia a nie za efekty tej pracy.
    (oczywiscie teoretyczno-prawnie ;))

    Szef moze robic co zechce z premia uznaniowa.

    Zwykle inne ruchome skladniki sa porzadnie opisane w rgulaminie wynagradzania
    i zgodnie z tym regulaminem musza byc wyplacane.

    Jesli zas pracujesz w firmie gdzie na papierze ma sie np. 760 PLN a reszta to
    dobra wola szefa (pod stoelm czy nad to nie istotne), to i tak to 760 Ci sie
    nalezy bez wzgledu na wyniki.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-03-01 20:49:55
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Grzegorz Feret <g...@r...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5nj2p$sth$...@n...tpi.pl...
    > g.f.
    >
    >Grzegorzu! choćbyś miał najlepszą umowę to szef może wszystko.Wie jak
    działają sądy itd. itp. Zaskocz go w dobrym momencie prośbą o pożyczkę bo :
    nie masz na lekarstwo dla mamy lub inny bajer .Powodzenia
    Anusia