PracaGrupypl.praca.dyskusje › Xelion Sp. z o.o. - ktos ma doswiadczenia?

  • 1. Data: 2003-09-22 16:12:29
    Temat: Xelion Sp. z o.o. - ktos ma doswiadczenia?
    Od: "Konrad" <k...@p...su>

    Witam
    Zostalem zaproszony (jutro) na rozmowe do f-my Xelion Sp. z o.o. (w W-wie)
    dot. doradcy finansowego.
    Czy ktos z Was ma jakas wiedze, ew. doswiadczenia z ta firma?

    pzdr i dziekuje z gory za wszelkie uwagi
    KP

  • 2. Data: 2003-09-23 06:49:35
    Temat: Re: Xelion Sp. z o.o. - ktos ma doswiadczenia?
    Od: "Malboro" <a...@N...onet.pl>

    Czesc!

    Bylem na takiej rozmowie!
    Trwala ok. pol godziny! Pytania byly wszelakie! Czesc zwiazana z finansami ,
    czesc standardowych tak jak na kazdej rozmowie kwalifikacyjnej!
    Na odpowiedz czekasz tydzien, jak bedzie pozytywna czeka Cie jeszcze jedna
    rozmowa!
    Jak juz bedziesz "po niej" daj znac jak Ci poszlo!
    Ja wlasnie czekam na odpowiedz!

    PZDR

    Malboro

  • 3. Data: 2003-09-23 07:15:29
    Od: "Konrad" <k...@p...su>

    Witam
    Użytkownik "Malboro" <a...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czesc standardowych tak jak na kazdej rozmowie kwalifikacyjnej!
    > Na odpowiedz czekasz tydzien, jak bedzie pozytywna czeka Cie jeszcze jedna
    a wiesz cokolwiek na temat formy umowy o prace? przegladalem ich poprzednie
    ogloszenia i tam pojawila sie "gotowosc do prowadzenia dz. gosp. na
    wylacznosc". W aktualnych ofertach ich nie ma... Wiec nie wiem czy szukaja
    pracownika etatowego czy kogos kto zalozy dz. gosp.?
    pzdr
    KP