PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzisiejsza wyborcza

  • 1. Data: 2003-09-22 12:16:22
    Temat: Dzisiejsza wyborcza
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    W dzisiejszej wyborczej wydanie trojmiasto jest duze ogloszenie z praca dla
    informatykow - menadzer projektu / analityk systemow informatycznych /
    projektant / programista / handlowiec.

    Niestety nie jest podana nazwa firmy. Wiadomo tylko, zerekrutacje robi dla
    nich IPK z Sopotu a sama firma zostala scharakteryzowana jako "nasz klient,
    firma realizujaca ogolnokrajowekontrakty w branzy informatycznej w zwiazku z
    dynamicznym rozwojem zatrudni w Gdansku".

    Czy ktos ma jakis pomysl o jaka firme moze chodzic?

  • 2. Data: 2003-09-22 12:16:57
    Temat: Re: Dzisiejsza wyborcza
    Od: "ryjek" <p...@p...onet.pl>

    kojarzy mi sie jak zwykle PROKOM
    głowy nie dam wiadomo

  • 3. Data: 2003-09-22 12:39:14
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > kojarzy mi sie jak zwykle PROKOM
    > głowy nie dam wiadomo

    Prokom jest z Gdyni, mnie juz bardziej pasowal Computerland, bo Pruszcz
    Gdanski blisko Gdanska

    inna sprawa, ze Computerland ma ponoc bardzo zla opinie na rynku pracy, co
    uzasadnialoby takie tajemnicze oferty

  • 4. Data: 2003-09-22 12:50:32
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    pasjonat <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Gdanski blisko Gdanska
    >
    > inna sprawa, ze Computerland ma ponoc bardzo zla opinie na rynku pracy, co

    Sprawdz tutaj:

    http://www.computerland.pl/praca/index.asp

  • 5. Data: 2003-09-22 13:01:21
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Sprawdz tutaj:
    >
    > http://www.computerland.pl/praca/index.asp

    to by potwierdzalo, ze albo to nie oni, albo poniewaz gdanski oddzial ma zla
    renome, to wola sie nie przyznawac

  • 6. Data: 2003-09-22 14:29:24
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    >poniewaz gdanski oddzial ma zla renome

    dlaczego ma zla renome (albo nie ma renomy) ?

  • 7. Data: 2003-09-22 19:12:51
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > dlaczego ma zla renome (albo nie ma renomy) ?

    szkoda slow...

    wracajac do tematu posta - czy ktos ma jakis pomysl, jaka firma moze
    poszukiwac tylu pracownikow i nie chce podac swojej nazwy?

    i druga sprawa - jak sadzicie dlaczego coraz czesciej sie zdarza, ze firma
    dajac ogloszenie z ofertami pracy ukrywa nazwe?

  • 8. Data: 2003-09-22 22:25:59
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl>

    > i druga sprawa - jak sadzicie dlaczego coraz czesciej sie zdarza, ze firma
    > dajac ogloszenie z ofertami pracy ukrywa nazwe?

    Bo nie chce uprzedzać swoich aktualnych pracowników, że zostaną zwolnieni.
    Andrzej

  • 9. Data: 2003-09-23 08:34:54
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Andrzej <r...@o...pl> napisał(a):

    > Bo nie chce uprzedzać swoich aktualnych pracowników, że zostaną zwolnieni.

    Hehe, to tak jak w serialu "Przyjaciele" - agentka dzwoni do Joeya i mówi że
    może mu załatwić przesłuchanie bo aktor grający główną rolę w jakimś tam
    serialu ma zostać zwolniony ale jeszcze o tym nie wie. Na to Joye - "Hej, to
    ja tam gram główną rolę!" :))

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2003-09-23 13:54:51
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

> [...]
    > serialu ma zostać zwolniony ale jeszcze o tym nie wie. Na to Joye - "Hej,

    wracajac do sedna pytania, czy ktos ma jakis pomysl o jaka firme moze
    chodzic (pomijajac ewentualnie Computerland)?