PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz Mikro - czy ktoś coś wie?

  • 1. Data: 2003-09-22 12:52:32
    Temat: Fundusz Mikro - czy ktoś coś wie?
    Od: SnIFeR <b...@g...pl>

    Czy ktoś słyszał cokolwiek na temat funduszu Mikro? Dziwnie mało
    papierków potrzebują od poręczyciela - jedynie oświadczenia i żadnego
    dokumentu z pracy o zarobkach.

    Pozdrawiam
    MaR

  • 2. Data: 2003-09-22 15:18:17
    Temat: Re: Fundusz Mikro - czy ktoś coś wie?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik SnIFeR napisał:
    > Czy ktoś słyszał cokolwiek na temat funduszu Mikro? Dziwnie mało
    > papierków potrzebują od poręczyciela - jedynie oświadczenia i żadnego
    > dokumentu z pracy o zarobkach.

    kup koniecznie DZISIEJSZĄ (tj 22-09) "Gazetę Prawną" - masz tam artykuł
    na temat funduszów mikro

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-09-23 07:50:41
    Od: SnIFeR <b...@g...pl>

    scream wrote:

    > kup koniecznie DZISIEJSZĄ (tj 22-09) "Gazetę Prawną" - masz tam artykuł
    > na temat funduszów mikro

    Nie zdążyłem kupić - kurcze - co tam było?