PracaGrupypl.praca.dyskusje › XXLOVCXLII NIEOFICJALNE SPOTKANIE IT specow z okolic Monachium!!!

  • 1. Data: 2003-02-24 21:24:42
    Temat: XXLOVCXLII NIEOFICJALNE SPOTKANIE IT specow z okolic Monachium!!!
    Od: kingram <k...@g...net>

    Witam was wszystkich bardzo serdecznie, bardzo serdecznie drodzy
    rodacy!!!

    Dawno wsrod was nie goscilem, wiec wybaczcie ze na forum tym zamieszcze
    anons dla braci w rozumie, rzuconych jako i ja na sos (upsss) mialobyc
    na stos w ustronne kraje...

    Panowie i Panie (kolejnosc stad ze w opozycji jesli chodzi o populacje
    informatykow)...

    Czas znowu zasiac przy kuflu w Augustinerbrewerei, przy Marienplatzu,
    chociazby zeby ciut bardziej serio i filozoficznie podejsc do
    zagadnienia jakim jest XXLOVCXLII NIEOFICJALNE SPOTKANIE IT specow z
    okolic Monachium...
    ;o)

    A moze zeby jeszcze zadac sobie pytanie... po cholere my tu jestesmy?

    Piwo rozgrzeszy...
    KAZDA ODPOWIEDZ (badz kasliwy komentarz) mile widziane...

    Proponowany termin - najblizszy piatek (przynajmniej wstepnie) chociaz
    bardziej bylaby wskazana sobota (w celu umozliwienia podjecia pewnych
    meskich decyzji pewnym z nas... ;o)))

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 2. Data: 2003-02-25 00:16:00
    Od: "slavo" <s...@u...gmx.net>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Witam was wszystkich bardzo serdecznie, bardzo serdecznie drodzy
    > rodacy!!!

    witojcie, witojcie....

    > Dawno wsrod was nie goscilem, wiec wybaczcie ze na forum tym zamieszcze

    no mnie tu też dawno nie było :-)

    > Proponowany termin - najblizszy piatek (przynajmniej wstepnie) chociaz
    > bardziej bylaby wskazana sobota (w celu umozliwienia podjecia pewnych
    > meskich decyzji pewnym z nas... ;o)))

    Krzychu fajnie, ale może by tak inny termin? Do piątku tylko kilka dni i
    mnie nie będzie bo jadę kraj rodzinny odwiedzić.... Może za 2 tygodnie 14go?

    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2003-02-25 19:18:49
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Czesc,
    szkoda ze mam z Hamburga tak daleko :-((

    szkoda tylko ze GC-kolegow na www.polonia-it.org sam o spotkanku nie
    poinformowales :-))

    Mimo to super spotkanka i ozywienia GC-sceny w monachium zyczy
    tomek

  • 4. Data: 2003-02-26 21:56:08
    Od: kingram <k...@g...net>

    Thomas Ochmann wrote:

> [...]
    > poinformowales :-))
    >
    > Mimo to super spotkanka i ozywienia GC-sceny w monachium zyczy

    Och Thomas... Sorrryyyyy....
    Ale Rafal mial puscic (przed moja publikacja) anons wlasnie na
    polonia-it...
    No wiesz - praca zespolowa i te sprawy - czyzby sie nie wywiazal???
    Nie doszlo - czy Beny zawalil z moderacja? ;o))))

    Poza tym rzecz jasna - termin dostosujemy do ciebie - jesli chcesz
    zjawic sie z "reprezentacja" Hamburczykow - ZPARASZAMY BARDZO SERDECZNIE
    + Slavo - uszanujmy wyjazd kolegi do Macierzy...

    Ni mniej ni wiecej tylko jakies 2 tygodnie do godziny XXLOVCXLII...
    To (jak zwykle) nieoficjalna propozycja...
    ;o)

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 5. Data: 2003-02-27 08:54:55
    Od: "Beny Beny" <b...@N...gazeta.pl>

    kingram <k...@g...net> napisał(a):

    > No wiesz - praca zespolowa i te sprawy - czyzby sie nie wywiazal???
    > Nie doszlo - czy Beny zawalil z moderacja? ;o))))

    Ty sie od Benego odstosunkuj !
    Beny

  • 6. Data: 2003-02-28 20:00:40
    Od: kingram <k...@g...net>

    Beny Beny wrote:

    > Ty sie od Benego odstosunkuj !
    > Beny

    Hi Beny...
    Nadrobie zaleglosci na polonia-it.org - nie boj nic...
    Poczytaj watek na temat Freiberuflich vs. Permanent staff - to moze
    jakies usprawiedliwienie i dla mojej absencji znajdziesz...

    Pozdrowienia...

    PS. Wcale nie mam zamiaru sie odstosunkowac... Dopiero co zamierzam
    ROZPOCZAC...
    Powiedz tylko ile trzeba tam "naplodzic" zeby dostac pierwsza gwiazdke?
    ;o)

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram