PracaGrupypl.praca.dyskusjeWzór referencji/listu polecającego › Wzór referencji/listu polecającego
  • Data: 2004-04-16 15:30:38
    Temat: Wzór referencji/listu polecającego
    Od: "pawel" <p...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Muszę dostarczyć byłemu pracodawcy coś na wzór listu polecającego
    (referencji), który on by podpisał, i który mógłbym okazywać przyszłym
    potencjalnym pracodawcom. No i tutaj pojawia się problem, bo kompletnie nie
    wiem, jak taki dokument ma wyglądać...

    Czy gdzieś na sieci mogę znaleźć przykładowe wzory? Albo czy ktoś z was już
    miał ten problem i potrafi mi powiedzieć, co powinienem tam zawrzeć?

    Paweł