PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyszukiwarka ofert pracy!

  • 1. Data: 2006-04-10 17:13:34
    Temat: Wyszukiwarka ofert pracy!
    Od: Michal Sobczak <s...@g...mac.edu.pl>

    tnij.org/oferty

    Witam,
    chcialbym zaprezentowac wyszukiwarke ofert pracy.
    Jest ona oparta na grupie pl.praca.oferowana.
    Umozliwia ona wyszukiwanie ofert pod danych wyrazeniem,
    miejscowoscia oraz przedzialem czasowym.
    Ponadto istnieje opcja generowania automatycznego listu
    z nasza oferta.
    Mam nadzieje ze trafie do Panstwa gustu. Czekam takze na
    komentarze i opinie na stronie na temat dzialania wyszukiwarki.

    serdecznie zapraszam i pozdrawiam,
    Michal Sobczak

  • 2. Data: 2006-04-10 17:55:58
    Temat: Re: Wyszukiwarka ofert pracy!
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Michal Sobczak <s...@g...mac.edu.pl> wrote in
    du.pl:

    http://tnij.org/oferty

    > chcialbym zaprezentowac wyszukiwarke ofert pracy.
    > Jest ona oparta na grupie pl.praca.oferowana.

    a w czym jest to lepsze (Twoim zdaniem) od Google Groups Search?

    > Umozliwia ona wyszukiwanie ofert pod danych wyrazeniem,
    > miejscowoscia oraz przedzialem czasowym.

    nie przedzialem, tylko miesiacem;
    na zapytanie wyr. "stala" miasto "gdansk" i miesiac listopad dostalem
    taka odpowiedz: "rekonfiguracja, reinstalacja 5) Znajomość konstrukcji";
    dlaczego? bo "reinSTALAcja" zawiera ciag "stala";

    > Ponadto istnieje opcja generowania automatycznego listu
    > z nasza oferta.

    ktora jest domylsnie kierowana na Twoj adres - a nawet gdyby nie byla
    to i tak bym jej nie zaufal - skad mam wiedziec jak mi ona sformatuje
    moje wypociny? no i zalacznika nie dodam;

    > Mam nadzieje ze trafie do Panstwa gustu. Czekam takze na
    > komentarze i opinie na stronie na temat dzialania wyszukiwarki.

    czasami warto uwzglednic w "wyszukiwarce" jakis bardziej
    zaawansowany mechanizm niz wyszukiwania podciagow;

    pzdrv;
    adas;