PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Degradacja" - moga tak zrobic?

  • 1. Data: 2006-04-10 14:37:49
    Temat: "Degradacja" - moga tak zrobic?
    Od: "MinSu" <s...@d...cc>

    Witam,

    Od poltora roku jestem zatrudniony na stanowisku "Inzynier" na umowie na
    czas okreslony (5 lat).

    Firma wprowadza zunifikowany (z globalnym) system kadrowy i teraz moje
    stanowisko mialoby sie nazywac "Junior Engineer / Mlodszy Inzynier". W
    zwiazku z tym wkrotce mam podpisac angaz. Pieniadze te same, ale nie jestem
    zadowolony - zwlaszcza kiedy rozgladam sie za czyms innym, zle bedzie
    wygladala w swiadectwie pracy taka "degradacja".

    (1) Moge nie podpisywac? Tzn. w sumie wiem ze moge i zamierzam ich olac,
    ale...
    (2) Co jesli nie podpisze?

    Czy firma moze zmieniac stanowisko w taki sposob, w czasie trwania umowy?

    pozdrawiam