PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyszukiwarka ofert pracy! › Re: Wyszukiwarka ofert pracy!
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyszukiwarka ofert pracy!
    Date: Mon, 10 Apr 2006 17:55:58 +0000 (UTC)

    Michal Sobczak <s...@g...mac.edu.pl> wrote in
    du.pl:

    http://tnij.org/oferty

    > chcialbym zaprezentowac wyszukiwarke ofert pracy.
    > Jest ona oparta na grupie pl.praca.oferowana.

    a w czym jest to lepsze (Twoim zdaniem) od Google Groups Search?

    > Umozliwia ona wyszukiwanie ofert pod danych wyrazeniem,
    > miejscowoscia oraz przedzialem czasowym.

    nie przedzialem, tylko miesiacem;
    na zapytanie wyr. "stala" miasto "gdansk" i miesiac listopad dostalem
    taka odpowiedz: "rekonfiguracja, reinstalacja 5) Znajomość konstrukcji";
    dlaczego? bo "reinSTALAcja" zawiera ciag "stala";

    > Ponadto istnieje opcja generowania automatycznego listu
    > z nasza oferta.

    ktora jest domylsnie kierowana na Twoj adres - a nawet gdyby nie byla
    to i tak bym jej nie zaufal - skad mam wiedziec jak mi ona sformatuje
    moje wypociny? no i zalacznika nie dodam;

    > Mam nadzieje ze trafie do Panstwa gustu. Czekam takze na
    > komentarze i opinie na stronie na temat dzialania wyszukiwarki.

    czasami warto uwzglednic w "wyszukiwarce" jakis bardziej
    zaawansowany mechanizm niz wyszukiwania podciagow;

    pzdrv;
    adas;