PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrok Sadu Pracy a Komornik ??? › Re: Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
  • Data: 2004-11-13 18:03:01
    Temat: Re: Wyrok Sadu Pracy a Komornik ???
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ..mam identyczna sytuacje .Pracodawca przegrał sprawę w Sądzie Pracy wniósł
    apelację i ją też Sąd Okręgowy
    oddalił.Wysłałem do pracodawcy po miesiącu od wyroku upomnienie ( e-mailem)
    potem ponaglenie ( e-mailem).Nawet nie raczył odpowiedzieć( widać obraził
    się ;-))) a w końcu oddałem sprawę do komornika.
    I czekam na efekty.U komornika wypełniłem jakiś druk i podałem wszystkie
    dane pracodawcy ( miałem ze sprawy sądowej ) a więc NIP regon adres numer
    konta bankowego- to ułatwia pracę komornikowi.Swoje dane to NIP PESEL adres
    konto bankowe.Nie płaciłem nic.Zapłaci pracodawca no i ma trochę
    obciachu.Konieczny jest wyrok sądu wraz z klauzulą wykonalności.
    zdrowaśki.

    j...@w...pl