PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie za porozumieniem stron › Wypowiedzenie za porozumieniem stron
  • Data: 2003-03-02 11:44:57
    Temat: Wypowiedzenie za porozumieniem stron
    Od: a...@n...pl (answer) szukaj wiadomości tego autora

    Jutro mam złożyć wypowiedzenie, które chyba będzie mniej więcej tak:

    "Wypowiadam umowę o pracę, zawartą dnia 01.01.2003 na czas nieokreślony.
    Proszę o rozwiązanie umowy z dniem 03.01.2003, za porozumieniem stron."

    Czy tyle wystarczy, czy trzeba coś jeszcze dodać (jakieś paragrafy,
    powód, itp.)? Jeżeli złoże to jutro z rana, czyli w poniedziałek, to
    dzień ten będzie jeszcze dla mnie pracujący, czy już nie?

    --
    Pozdrawia
    Wojtek <j...@H...poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'