PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuje pracy od zaraz

  • 1. Data: 2002-05-17 11:18:54
    Temat: Poszukuje pracy od zaraz
    Od: "Slavo_5" <s...@p...onet.pl>

    Przez 4 lata bylam zatrudniona w BRE Banku SA w Warszawie. W ramach redukcji
    etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6 msc.i nic.
    Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w banku lub jakiejs finansowej
    firemce.

    Z gory dziekuje Aneta

  • 2. Data: 2002-05-17 11:51:33
    Temat: Re: Poszukuje pracy od zaraz
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6 msc.i nic.
    > Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w banku lub jakiejs finansowej

    heh, nie ma tak lekko, dziś w takiej sytuacji jest prawie każdy... wątpie
    aby znalazł się miłosierny samarytanin !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-17 13:37:20
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slavo_5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6 msc.i nic.
    > Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w banku lub jakiejs finansowej

    Nie mam nic do zaoferowania, ale mogłabys w skrócie napisać co Cię
    interesuje (ew. na jakim stanowisku pracowałaś)

  • 4. Data: 2002-05-17 13:54:09
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach

    > heh, nie ma tak lekko, dziś w takiej sytuacji jest prawie każdy... wątpie
    > aby znalazł się miłosierny samarytanin !

    Potrafisz podtrzymać na duchu i udzielić dobrej rady. Później sie dziwić, że
    ludzie sobie w łeb strzelają.

  • 5. Data: 2002-05-17 14:02:18
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Potrafisz podtrzymać na duchu i udzielić dobrej rady. Później sie dziwić,
    że
    > ludzie sobie w łeb strzelają.

    A co mam napisać że nie raz przez pracodawców- oszustów sam byłem w takiej
    sytuacji ???
    Co tu współczucia pomogą, jak się wpadnie w spiralę wykorzystywania
    pracownika, to już się
    takim w tym kraju pozostanie !!!

    Wrangler

  • 6. Data: 2002-05-17 14:07:04
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuacji ???
    > Co tu współczucia pomogą, jak się wpadnie w spiralę wykorzystywania

    Nie pisz nic jak jak nie masz nic do powiedzenia. To, że jest wysokie
    bezrobocie i wyzysk to każdy słyszy 1000 razy dziennie

  • 7. Data: 2002-05-17 14:37:24
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie pisz nic jak jak nie masz nic do powiedzenia. To, że jest wysokie
    > bezrobocie i wyzysk to każdy słyszy 1000 razy dziennie

    No właśnie a czy pomoc słowna pomoże, też nie ...... chodź na piwo, wróci
    nam humor !!!

    Wrangler

  • 8. Data: 2002-05-17 17:31:09
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    On Fri, 17 May 2002 16:37:24 +0200, Wrangler <a...@i...pl> wrote:
    > No właśnie a czy pomoc słowna pomoże, też nie ...... chodź na piwo, wróci
    > nam humor !!!

    A skąd jesteś? Ja bym poszedł :). Może jakiś zlot sobie zrobimy, co?
    Moglibyśmy wreszcie poznać mości Wranglera i Yamachę, ktozy by usiedli
    po jednej stronie stołu, a pracodawcy po drugiej :>

    Co myślicie o zlocie?

    --
    yoshi[at]aip.pl --> http://globaleconomy.pl <--
    Wiedza jest nasza twierdza, im wiecej wiemy tym trudniej nas pokonac

  • 9. Data: 2002-05-17 19:35:31
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Co myślicie o zlocie?

    Bardzo chętnie, chociaż wiem że krytyka pod moim adresem byłaby duża ...no
    cóż, argumenty bym położył na stół swoje a i chętnie wysłuchał Waszych
    opinii !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 10. Data: 2002-05-17 20:13:02
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    On Fri, 17 May 2002 21:35:31 +0200, Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > Bardzo chętnie, chociaż wiem że krytyka pod moim adresem byłaby duża ...no
    > cóż, argumenty bym położył na stół swoje a i chętnie wysłuchał Waszych
    > opinii !!!

    Ale sądząc po tym jak gorące tu mamy dyskusje, to piwo raczej
    z naczynek z plastiku pić będziemy, prawda :> ?