PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz swiadczen socjalnych

  • 1. Data: 2002-05-17 09:59:19
    Temat: fundusz swiadczen socjalnych
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    szukam zalet i wad tworzenia funduszu socjalnego.
    Firma nie musi tworzyc, ale ktos sie uparl - szukam wiec argumantow, by
    ostudzic emocje.

    PILNE!!!

    Magda

  • 2. Data: 2002-05-19 15:52:37
    Temat: Re: fundusz swiadczen socjalnych
    Od: "monia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > szukam zalet i wad tworzenia funduszu socjalnego.
    > Firma nie musi tworzyc, ale ktos sie uparl - szukam wiec argumantow, by
> [...]
    Nie wiem jak jest dokładnie, ale w każdej firmie jakiś musi być u jednych to
    jest fundusz socjalny a u innych fundusz świadczeń pracowniczych. I robi się
    na niego określony odpis w zależności os zatrudnionej ilości osób.
    pozdrowienia Monia

  • 3. Data: 2002-05-22 10:40:09
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "monia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magdunia" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak jest dokładnie,
    ale odpowiem :-)), a co ...

    > ale w każdej firmie jakiś musi być
    no i odpowiem zle, a co ... ale odpowiedzialam...
    MM