PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy - problemy

  • 11. Data: 2003-06-25 09:32:05
    Temat: Odp: Wypowiedzenie umowy - problemy
    Od: "Iza" <p...@w...pl>

    Użytkownik Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    > Następne telefoniczne "testy" poprzedniego pracodawcy wykazały znaczną
    > poprawę opinii o mojej pracy. Magia czy co?
    Rzeczywiście niezły numer. Jednak mógł to robić inaczej - np. mówić, że
    byłeś niesolidny, byłeś słabym pracownikiem, niezbyt uczicwym i tego typu -
    nie musi tego udowadniać, to można tłumaczyć jako subiektywne odczucia,
    niestety wystarczy jednak, aby potencjalny pracodawca nie chciał mieć z Tobą
    do czynienia...

    Iza

  • 12. Data: 2003-06-25 09:32:40
    Od: "Iza" <p...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej Woźniak <w...@g...pl>

    > Zastanów się czy są na tyle mocne, byś mogła powołać się na nie w sądzie
    > pracy.
    > Taki pracodawca - jeśli nie zgodzisz się na porozumienie stron - może dać
    ci
    > wypowiedzenie, wpisując jako powód twoją winę (nawet wypisując jakieś
    bzdury
    > na wypowiedzeniu). I będziesz biegać po sądach, aby odkręcić sprawę. Nie
    > pokażesz przecież następnemu pracodawcy takiego świadectwa pracy.

    Czy można podać takie powody (winę pracownika) wówczas, gdy likwidowane jest
    nie tylko stanowisko, ale w ogóle całe jedno biuro (poza główną siedzibą
    firmy)?

    Iza

  • 13. Data: 2003-06-25 10:34:13
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    > Czy można podać takie powody (winę pracownika) wówczas, gdy likwidowane
    jest
    > nie tylko stanowisko, ale w ogóle całe jedno biuro (poza główną siedzibą
    > firmy)?

    Jeśli się stwierdzi, że ten pracownik doprowadził do takiego stanu rzeczy.
    Z twoich poprzednich postów wynika, że takie stwierdzenia padały.
    Może nawet znajdzie kogoś, kto potwierdzi jego wersje.
    Ludzie czasami zeznają różne rzeczy dla prywatnych korzyści.
    pozdr.