PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca IT w Iraku

  • 1. Data: 2003-06-24 11:33:32
    Temat: praca IT w Iraku
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    Czy ktos wie jakie sa mozliwosci pracy w Iraku
    w branzy IT?

  • 2. Data: 2003-06-24 11:53:26
    Temat: Re: praca IT w Iraku
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jakie sa mozliwosci pracy w Iraku
    > w branzy IT?
    Przy programowaniu sterownikow dla glowic? ;)))
    A tak po prawdzie byl chyba na onecie jakis spory atrykol o tym, ze jakas
    firma potrzebuje od groma ludzi, wiec moze w tym sie lapnie paru
    informatykow, ale ministerstwo owej firmy nie zna wiec moze to byc bezczelna
    podpucha.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2003-06-24 12:09:44
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jakie sa mozliwosci pracy w Iraku
    > w branzy IT?

    ja myślę, że np. polskie firmy - ktore zaczną coś robić w Iraku będą
    potrzebować także ludzi o specjalnościach informatycznych - ale raczej nie
    programistów, tylko takich informatyków "od wszystkiego" :) Zobaczymy :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-06-24 12:10:33
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jakie sa mozliwosci pracy w Iraku
    > w branzy IT?

    Jak jestes po wojsku to próbuj od strony MONu a jak nie to nie wiem.

  • 5. Data: 2003-06-24 14:16:36
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    A widziales zeby rzadowa robote dostawal ktos z ulicy?

    Po drugie smieszy mnie ten idiota bush. Rozwalil kraj zeby przerzucic
    bezrobocie ze swojego kraju do Iraku, kradnie rope iracka za ktora irakowi
    odbuduja usiaki ich kraj. W iraku nie ma ludzi czy jak do pracy? Scyzoryk
    sie otwiera.

    Anders

  • 6. Data: 2003-06-24 17:42:27
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > odbuduja usiaki ich kraj. W iraku nie ma ludzi czy jak do pracy? Scyzoryk
    no to abstrahując od oceny, to nie jest idiotą skoro tak zmyślnie to
    zrobił - prędzej cwaniakiem