PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o prace - pytania › Wypowiedzenie umowy o prace - pytania
    From: t...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie umowy o prace - pytania
    Date: Mon, 16 Jun 2008 17:23:15 -0700 (PDT)

    Witam, dzisiaj w godzinach porannych po kilku latach pracy w jednej
    firmie (powyżej 7 lat) będę składał wypowiedzenie w związku z tym mam
    kilka pytań - moje wypowiedzenie wygląda tak:

    ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ ZA WYPOWIEDZENIEM

    Niniejszym chciałbym rozwiązać z dniem 17.06.2008 z zachowaniem 3
    miesięcznego okresu wypowiedzenia, bądź na mocy porozumienia stron,
    umowę o pracę zawartą w dniu XX.XX.XXXXX w NAZWA MIASTA, pomiędzy:
    PRACODAWCĄ:
    NAZWA MOJEJ FIRMY reprezentowaną przez osobę: IMIĘ I NAZWISKO OSOBY

    PRACOWNIKIEM:

    MOJE IMIĘ I NAZWISKO i DOKŁADNY ADRES

    Na dole jeszcze mój podpis i potwierdzenie odbioru przez pracodawcę.

    Moje pytania:

    1. W tej chwili praca na czas nieokreślony tak więc standardowy okres
    wypowiedzenia to 3 miesiące jednakże będę się starał negocjować żeby
    wyjść wcześniej (istnieje duże prawdopodobieństwo ze pracodawca się
    nie zgodzi) czy powyższa forma ma sens (3 miesięcznego okresu
    wypowiedzenia bądz ....) ?

    1a. Jeżeli wynegocjuję wcześniejszy okres wypowiedzenia (niż
    standardowe 3 miesiące) czy powinienem poprosić o dodatkowe pismo do
    tych negocjacji ???

    2. Chciałbym wskazać bezpośrednio komu dałem pismo, czy to ma być mój
    szef który jest z jakiegoś tam działu, czy może szef działu kadr, czy
    to może być szeregowy pracownik działu kadr, nie wiem do końca komu to
    dać?

    3. Fakt rozwiązania umowy następuje tego dnia kiedy składam dokument
    wypowiedzenia czy tego dnia kiedy kończy się faktycznie praca po
    okresie wypowiedzenia? wydaje mi się że chodzi o to pierwsze ale
    chciałbym się upewnić więc wybaczcie moje naiwne pytanie :)

    4. Rozumiem że przy standardowych 3 miesiącach mój stosunek pracy dla
    aktualnego pracodawcy zakończy się 30.09.2008? Zgadza się?

    Zaznaczę tylko że pytania są takie z serii podejrzliwych ale
    spodziewam się pewnych oporów i różnych zagrywek tak więc chciałbym
    się upewnić że robię wszystko dobrze.

    Pomóżcie proszę