PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o prac › Wypowiedzenie umowy o prac
  • Data: 2007-07-10 22:47:39
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prac
    Od: "Krzyss" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam dość dziwny przypadek. 26 lipca miną mi trzy lata pracy w mojej firmie
    (w tym dniu podpisałem pierwsza umowe na okres probny). Ostatnio się sporo
    popsuło, dlatego chcę jak najszybciej zmienić firmę. Mam już jakieś
    potencjalne propozycje, ale proszę o wytłumaczenie mi, w jaki sposób działa
    w tym konkretnym przypadku wypowiedzenie:

    1. Załóżmy że składam wypowiedzenie 15 lipca, nie pracuję jeszcze trzy lata,
    więc liczy się dla mnie miesięczny okres wypowiedzenia, który wchodzi 1
    sierpnia (Suma sumarum, pracuje do końca sierpnia).

    2. Przypadek jak wyżej, kłade wypowiedzenie 15 lipca, jednak ze wzglądu na
    to, iż 26 lipca mijają 3 lata mojej pracy w tej firmie, obejmie mnie
    3-miesieczny okres wypowiedzenia. Pracuję jeszcze sierpien, wrzesien,
    pazdziernik (prawie do zimy!).

    Czy ktos potrafi mi powiedziec, jak to bedzie z moim okresem wypowiedzenia?
    Proszę, napiszcie że w punkcie pierwszym miałem rację...

    Pozdrawiam
    Krzyss