PracaGrupypl.praca.dyskusje › Potrzebuję wykazać dochód

  • 1. Data: 2004-03-29 23:52:28
    Temat: Potrzebuję wykazać dochód
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    ..a nie wiem jak to zrobić. Klientów mam bardzo mało, praktycznie jadę na
    stratach. A wypadałoby wykazać, że z czegoś żyję. Jak to zrobić?

    Bad

  • 2. Data: 2004-03-30 12:15:56
    Temat: Re: Potrzebuję wykazać dochód
    Od: "dzik \(:\)" <e...@p...onet.pl>

    jeżeli świadczysz usługi to wystaw zaprzyjaźnionej firmie fakturę, na pewno
    się ucieszy, ktoś będzie miał koszty a ty przychód. Nie widzę problemu.

  • 3. Data: 2004-03-30 12:36:14
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    tylko na gotówke jako forma zapłaty