PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie ,problemy z pracodawca › Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
  • Data: 2004-03-30 08:40:03
    Temat: Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
    Od: "Delfin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chcę zmienić pracę i tu sie problem zaczyna
    pracuje od maja zeszłego roku (2003)
    od 29 lutego br. nie zostala podpisana ze mna nowa umowa o pracę. Jak
    wyglądaja moje prawa w związku z odejściem z firmy????
    ostatnia umowa była na czas okreslony 6 miesięcy.

    Bardzo interesuje mnie również czego powinienem sie obawiac ze strony
    pracodawcy i jak wygląda sprawa z automatycznym przedłuzaniem umowy o pracy
    w przypadku nieprzedłożenia mi jej w ciągu 7 dni od zakończenia
    ostatniej?????

    Bardzo dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    Delfin