PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie ,problemy z pracodawca › Re: Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
  • Data: 2004-03-30 09:02:59
    Temat: Re: Wypowiedzenie ,problemy z pracodawca
    Od: "PiotrP" <p...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pracodawcy i jak wygląda sprawa z automatycznym przedłuzaniem umowy o
    pracy
    > w przypadku nieprzedłożenia mi jej w ciągu 7 dni od zakończenia
    > ostatniej?????

    jeżeli 01 marca pracodawca dopuścił Cię do pracy - to oznacza to umowe na
    czas nieokreślony
    wg obecnych przepisów, nie 7 dni, ale w pierwszym dniu pracy, czyli 01/03
    miałeś dostac umowę
    za jej brak - karany jest pracodawca, ale - Ty masz domyślnie umowę na czas
    nieokreślony
    z okresami wypowiedzenia, itd itd
    jeśli na maxa chcesz zrezygnować z tej pracy - wskazane byłoby rozwiązanie
    za porozumieniem stron
    w razie czego - masz na szefa haka - niedoręczoną Ci umowę o pracę

    pozdr.
    PiotrP