PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie - problem?? › Wypowiedzenie - problem??
    From: "Mihajlo" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie - problem??
    Date: Thu, 4 Jan 2007 21:33:26 +0100

    Witam noworocznie,

    Zlozylem dzis wypowiedzenie umowy o prace na czas nieokreslony, za
    porozumieniem stron. Obowiazuje mnie 1-miesieczny okres wypowiedzenia.
    Wyszlo mi ze na koniec mam jeszcze 18 dni zaleglego urlopu. Wypowiedzenie
    skladalem u glownego szefostwa, z ktorym zreszta podpisalaem wspomiana
    umowe, i co wazne - mialem je w 2 egzemplarzach: na egzemplarzu dla mnie
    przybita zostala pieczec sekretariatu: "Przyjeto". Wszystko byloby pieknie,
    gdyby nie moja bezposrednia przelozona - naczelniczka. Spienila sie
    okrutnie, ze ow urlop mi sie nie nalezy, wniosku urlopowego nie podpisze i
    ze w ogole to do konca okresu wypowiedzenia mam pracowac. Niby nic, bo nie z
    nia podpisywalem i rozwiazywalem umowe, ale juz wiem ze dzwonila do glownego
    szefostwa, co by wycofali sie z porozumienia stron.

    I teraz pytanie zasadnicze czy w tej sytuacji owe przybicie pieczeci
    sekretatriatu jest juz ostatecznym przyjeciem wypowiedzenia za
    porozumieniem stron? Czy po naciskach naczelniczki wyopwiedzenie to moze
    zostac anulowane, i zmuszony bede jeszcze raz je skladac, juz jako
    wypowiedzenie ze strony pracownika? Jakich jeszcze nieprzyjemnosci moge sie
    spodziewac?

    Licze na Wasza pomoc.

    Pozdrawiam,
    Mihaljo