PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie i urlop

  • 1. Data: 2006-06-16 21:03:28
    Temat: Wypowiedzenie i urlop
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    Dostalem oferte pracy ktora by mnie satysfakcjonowała.
    Jest jednak pare rzeczy o ktore musze Was spytac.
    Umowa o prace jest od dnia 15 lipca.
    Obowiazuje mnie 1 miesiac wypowiedzenia - czyli caly miesiac to od 1 do 31
    lipca.
    Mam jednak nie wykozystany caly urlop jaki mi przysługuje (rocznie 26 dni).
    Biorac urlop moglbym podjac prace zgodnie z nowa umowa

    Czy pracodawca moze mi odmowic udzielenia urlopu??

    Czy za miesiac lipiec (wypowiedzenie) również przysługuje mi urlop??

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2006-06-17 08:22:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie i urlop
    Od: Kaktus <p...@h...pl>

    Puszka napisał(a):
> [...]
    > Biorac urlop moglbym podjac prace zgodnie z nowa umowa
    >
    > Czy pracodawca moze mi odmowic udzielenia urlopu??

    Tak, może Ci odmówić.

    > Czy za miesiac lipiec (wypowiedzenie) również przysługuje mi urlop??

    Tak.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2006-06-18 17:55:32
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 16 Jun 2006 23:03:28 +0200, na pl.praca.dyskusje, Puszka napisał(a):

    > Mam jednak nie wykozystany caly urlop jaki mi przysługuje (rocznie 26 dni).
    Domyślam się, że jest to urlop za ten rok, a to by znaczło, że przysługuje
    Ci 16 dni. Resztę dostaniesz w nowym zakładzie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2006-06-20 12:05:04
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czy pracodawca moze mi odmowic udzielenia urlopu??

    Może, ale wtedy za niewykorzystany urlop musi Ci wypłacić ekwiwalent.

    > Czy za miesiac lipiec (wypowiedzenie) również przysługuje mi urlop??

    Tak. Formalnie jesteś przecież w dalszym ciągu pracownikiem. Ja np. będąc w
    okresie wypowiedzenia (zwolniłem się, bo zmieniałem pracę) bez oporów
    korzystałem z darmowej opieki medycznej, którą opłacał mi pracodawca.
    Wychodziłem z założenia, że dopóki jestem związany umową (nawet jeśli żegnam
    się już z firmą) to mi się należy "jak psu micha" ;)))

    Pozdr