PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie › Wypowiedzenie
    From: "Marek712" <m...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie
    Date: Sat, 11 Dec 2004 16:37:09 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chy157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam kilka pytan w zwiazku z wypowiedz umowy o prace
    Co to znaczy wypowiedzenie umowy o prace za porozumieniem stron
    Jesli chce zrezygnowac z pracy to nie wystarczy zwykle wypowiedzenie.
    Jesli na umowie dyrekcja zastrzegla sobie dwutygodniowy okres wypowiedzenia
    czy ten okres tez sie do mnie odnosi.
    Jesli tak mam rozumiec ze skladam wypowiedzenie pisemne i musze jeszcze
    pracowac dwa tygodnie??
    Czy pracodawca moze mi nie kazac przychodzic do pracy wczesniej.
    Pozdrawiam
    Marek