PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu

  • 1. Data: 2003-06-18 16:18:57
    Temat: Wymiar urlopu
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Czesc.
    Pracowalem kiedys na etacie, mam prawo do 26 dni urlopu. Ostatni rok
    prowadzilem wylacznei wlasna dzialalnosc. Pozniej rownolegle zaczalem
    pracowac na etacie. Wlasnie konczy mi sie 30miesieczny okres probny, umowa
    zostanie przedluzona. Do jakiego urlopu mam prawo? Czy do 1/4 rocznego (za te
    3 miesiace) czy do 3/4 (za okres do konca roku)? NIE jest to moja pierwsza
    praca. Kiedys tak bylo ze w pierwszej pracy mozna bylo po pol roku otrzymac
    polowe urlopu.

    Pozdr, Marek

  • 2. Data: 2003-06-18 18:31:53
    Temat: Re: Wymiar urlopu
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > praca. Kiedys tak bylo ze w pierwszej pracy mozna bylo po pol roku otrzymac

    Witam
    Proporcjonalnie do przepracowanego okresu a więc tylko za 3 miesiące, czyli 1/4
    naleznego wymiaru urlopu..Pozdrawiam