PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Re: Eurobank

  • 1. Data: 2003-06-18 13:41:37
    Temat: Re: Re: Eurobank
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    ---- Wiadomość Oryginalna ----
    Od: Anders <j...@i...pl>
    Do: p...@n...pl
    Data: Wed, 18 Jun 2003 15:30:52 +0200
    Temat: Re: Eurobank

    >Kochana, z ulicy nie dostaje sie dobrej pracy, tylko z polecenia. Pracuje
    >juz w czwartej firmie i nigdy nie znalazlem pracy z ogloszenia. Owszem moze
    >i znajdziesz taka prace ale max za 1000 zl.

    Bzdura, wielu moich znajomych (zreszta ja tez) dostalo prace bez zadnych plecow. Bylo
    ogloszenie, poszlo CV wraz z LM i pracujemy :)), zreszta wcale nie za max 1000 zl.
    Wystarczy mocno chciec i umiec.

    Pzdr
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2003-06-19 16:19:22
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13]>

    w <news:20030618134052.675B233CD4@rekin5.o2.pl>
    Konlin napisał(a):

> [...]
    > zadnych plecow. Bylo ogloszenie, poszlo CV wraz z LM i pracujemy
    > :)), zreszta wcale nie za max 1000 zl. Wystarczy mocno chciec i

    Ustaw sobie zawijanie wierszy po 70-tym znaku.

    --
    Mój adres znajduje się w Reply-To.

    Pozdrawiam
    Doktor Burski