PracaGrupypl.praca.dyskusje › Help Odnośnie zmiany pracy

  • 1. Data: 2003-06-18 17:10:08
    Temat: Help Odnośnie zmiany pracy
    Od: " Luke" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam wszytkich !

    Ponieważ mam już dość obecnej roboty mam pewien dylemat :)
    Sprawa wygląda tak, że mam zamiar się przeciąu kilku miesięcy zwolnić
    (gdzieśpo wakacjach :)) i poszukać czegoś nowego lub też nie :). Pracuje w
    firmie IT (jako programista) zamującej się tworzeniem różnych rzeczy na
    potrzeby WWW i nie tylko. W tym okresie pracy wraz z kolegami z "działu
    produkcji" zawiązaliśmy "po cichu" spółkę w ramach której zajmujemy dokładnie
    tym samym, oczywiście w poszanowaniu wolnego rynku staramy sie nie podbierac
    klientów itp. czyli generalnie fair-play ;) bo sprawa mogłaby się sypnąć. Bo
    ogólnie wiemy jakie panują tendencje płacowe w średnich miastach nie wnikając
    w wielkosc firmy.... ale poprostu nam za tą robote doś słabo płacą. Na dowód
    tego moge powiedzieć ze od 3 lat moja płaca sie nie zmieniła pomijając
    oczywiście prowizje od projektów czyli jak bedziesz siedział na max-a po 12h
    na dzień jeszcze najlepiej + soboty to może bedziesz zadowolony z wypłaty,
    dlatego postanowiłem tym ciepnąć ;). A szukając nowej pracy nie wiem czy
    poruszać sprawę tego, że pracując u kogoś miałem coś na boku w dodatku będąc
    współwaścicielem. Nie wiem jak to może być potecjanie odebrane czy jako
    przejaw własnej incjatywy czy też braku lojalności wobec pracodawcy. Czy też
    poprostu zaznaczyć swoje zaangażowanie w inny projekt i uważać to za coś
    oczywistego ale może na to pracodawca patrzec niezbyt łaskawym okiem ;).
    Koncepcje są trzy albo szukać pracy która będzie mnie satysfakcjonować lub
    też poświęcić sie własnemu biznesowi, lub tez spylac za granice. Co
    radzicie ... czekam na wolne komentarze ;) no i ponadto w tym roku zrobie mgr
    ufff .... moze wkoncu to mi pomoze w poszukiwaniu dobrej pracy ...

    Pozdrówka Luke

  • 2. Data: 2003-06-18 17:27:31
    Temat: Re: Help Odno?nie zmiany pracy
    Od: r...@r...pl

    MOIM ZDANIEM:
    1. jesli wlasna dzialalnosc daje jakies szanse na sensowne zarobki - skup sie
    na swoim.
    2. jesli nie, albo jesli etat wydaej Ci sie atrakcyjniejszy - nie wspominaj
    o tej dzialalnosci. Masz ciaglosc pracy etatowej i juz.
    Wychylanie sie z tym, ze jednoczesnie _to samo_ robiles na wlasna reke
    nie bedzie wygladac zachecajaco a tlumaczenie sie z tego moze byc odebrane
    roznie - po co sobie komplikowac rozmowy?

    3. wyfrunac w swiat - a to juz musisz sam zdecydowac, czy chcesz szuakc
    tu czy tam.

    pozdrawiam

    romekk

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp