PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopu › Wymiar urlopu
    From: "Sulami" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wymiar urlopu
    Date: Mon, 10 Jan 2005 22:59:49 -0000

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Mam małe zapytanie. Jeden z pracowników rozpoczął pracę 2.01.2003r. (od
    wtedy jest ubezpieczony). Jest to jego pierwsza praca. Mam wątpliwości
    odnośnie jego urlopu wypoczynkowego. Otóż wydaje mi się, że prawo do
    pierwszego urlopu (w wymiarze 9 dni) nabył z dniem 1.07.03r., natomiast
    prawo do urlopu w pełnym wymiarze (20 dni, czyli dodatkowe 11 dni)-
    1.01.2004r. W związku z tym wymiar urlopu, jaki przysługuje mu w nowym, 2004
    r., wynosi 20 dni (o ile nie wykorzystał przysługującego mu urlopu). I
    kolejne 20 dni urlopu nabędzie dopiero w 2005r. od 1.01 (czyli jak Bóg
    przykazuje, z początkiem nowego roku)
    A co by było, gdyby ta umowa była podpisana z dniem 1.01.2003r.? Nabyłby
    prawo do pierwszego pełnego urlopu z dniem 31.12.2003r., a 1.01.2004r.
    nabyłby prawo do następnego urlopu? Coś chyba nie tak :////

    Późno już, więc życzę miłych snów. Jak się wyśpicie, rozwiejcie moje
    wątpliwości. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłam.
    Pzdr., L.